ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Amennyiben weboldalunk szolgáltatását igénybe kívánja venni, úgy olvassa el gondosan jelen szabályzatunkat, melyből megtudhatja mindazokat az információkat, adatokat, melyek megbízásának lebonyolításához szükségesek és melyek meghatározzák a köztünk lévő jogviszonyt.

  1. Az Eladó  (a Webáruház üzemeltetőjének) adatai

cégnév: GREAT HAPPY MEADOW KFT

Székhely:1029 BUDAPEST,NAGYRÉT UTCA 9

adószám:25069055-2-41

cégjegyzékszám:01-09-197926/11

nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Számlaszám: 10400212-50526768-77841000

elérhetőség: info@nagyretvirag.hu

telefonos elérhetőség:+36306675685

skype:cégvezető:KETTLER-VARGA LUCA

szerződés nyelve: magyar

irányadó jog: magyar

  1. Igénybevehető szolgáltatások, megvásárolható termékek köre:

Termékek: virágcsokrok, virágkompoziciók, koszorúk, ajándéktárgyak, zöldnövények, cserepes virágok, édességek, játékok,

Szolgáltatások: megrendeltet termékek házhozszállítása Budapesten – az alábbiakban meghatározott területeken-, megrendelt termék átvétele üzletünkben.

Az élőnövények tekintetében felhívjuk a figyelmet arra, hogy -jellegüknél fogva- előfordulhat, hogy a képen látható csokor, növény, kompozíció nem teljesen ugyanolyan mint kiszállított termék. Ugyancsak felhívjuk a figyelmet, hogy a növények egyediségére és származásuk sokszínűsége folytán előfordulhat, hogy az üzletben nem áll rendelkezésre az adott növény, így vagy helyettesítjük vagy jelezzük, hogy az adott virággal nem kivitelezhető pl. a virág kompozició összeállítása.

  1. Általános információk
    1. III.1.A termékekre vonatkozó árak magyar forintban vannak megadva, tartalmazzák az áfát, nem tartalmazzák a kisérő kártya és felirat készítés árát, a szalag árát és feliratozást. A standard kísérő kártya nem jár extra költséggel.
    2. III.2.Nem tartalmazza a képen látható váza, kaspó, kosár, tál, virágtartó stb. kivéve, az asztaldíszek esetében, illetve ha a leírásban ez külön szerepel. Nem tartalmazza az ár a házhozszállítás díját.
    3. III.3.Felhívjuk a figyelmet az árváltozás lehetőségére, tekintettel arra, hogy élő, frissen szállított növényekről is szó van, amelynek ára akár napon belül is változhat. Fenntartjuk a jogot, hogy árainkat előzetese bejelentés nélkül is módosíthatjuk.  Mindig a visszaigazolt és kifizetett ár az irányadó.
    4. III.4.Nem vállalunk felelősséget bármely, az internetes hálózatban fellépő hiba, meghibásodás, irat elvesztése, programhiba, technikai hiba következtében bekövetkező károkért.
    5. III.5. Megrendelés leadására a hét minden napján reggel 9.00-től délután 17.00- ig kerülhet sor. Minden nap reggel 9.00és délután 17.00 óra között leadott és visszaigazolt megrendelést  tudjuk ugyanazon napon belül kiszállítani este 8 óráig.
    6. III.6.A kiszállítási terület Budapest egész területe illetve az üzlettől számított 5km-es kör (Nagykovácsi, Budakeszi, Solymár….)A kiszállítási területekre vonatkozó szállítási díjak a weboldalon megtalálhatók.
    7. III.7.A kompozíciók elkészítése min 1 óra, ezt kérjük vegye figyelembe megrendelésekor.
    8. III.8.  A pontos időpontra kért szállítást +- 30 perces időintervallumra vállaljuk, kivéve a sírcsokor, temetési csokor, melyet a szertartás előtt 30 perccel szállítunk ki. Koszorúk, sírcsokrok aznapi kiszállítását csak előzetes egyeztetés után tudjuk vállalni.
    9. III.9. Nagyobb virágos ünnepeken az Eladó fenntartja a jogot, hogy az aznapi kiszállítással történő megrendelés felvételét felfüggessze. Erről honlapunkon adunk tájékoztatást.
    10. III.10. Egyes kompozíciók esetében csak hosszabb elkészítést és szállítást tudunk vállalni, a kép leírásában találhat erre információt.
    11. III.11.Kiegészítőket mind a virág mellé, mind önállóan rendelhet. A rendelés menete és kiszállítása megegyezik a virág kiszállítására. A kép melletti leírás ad információt a kiegészítőkről, rendelhetőségükről.
    12. III.12.A kiválasztott virág, kiegészítő mellé üdvözlő kártya is választható, a Megrendelő által megadott szöveg kerül feltüntetésre
  1. A rendelés lépései
    1. IV.1.A termék kiválasztása: Kattintson a kiválasztott termék melletti darabszámra, állítsa be a kívánt mennyiséget. A képre kattintva a nagyobb kép mellett megjelenik a termék leírása. A megrendelés megkezdése külön regisztráció nélkül is lehetséges.
    2. IV.2.A kézbesítés helyének, idejének megadása, üdvözlőkártya, szalagfelirat szövegének, esetleges egyedi kérések megadása stb..-.-
    3. IV.3.Megrendelő adatainak (telefonszám, e.mailcím) megadása a kapcsolatfelvételhez szükséges, számlázási adatok megadása, Az adatok megadása egyben regisztráció is a weboldalon, amihez – ha egyetért vele- természetesen külön gombra kattintva hozzá kell járulni.   Az így  megadott e-mail címre kerül megküldésre a számla és a megrendelés visszaigazolása is, mely a rendelés leadását követő 5-10 percen belül várható. Ennek elmaradása esetén kérjük telefonon vegye fel a kapcsolatot az üzlettel, ahol ellenőrizheti a megrendelés feldolgozását.
    4. IV.4.fizetési mód kiválasztása

Fizetés történhet bankkártyával az online felületen vagy választhatja – üzletben történő termékátvétel esetén – a készpénzes fizetést is. Kiszállítás esetén nincs mód készpénzes fizetésre vagy mobil terminálos fizetésre.

Az átutalás esetén az Eladó szállítási kötelezettsége azt követően áll be, ha az összeg az Eladó számláján megjelenik.

Bankkártyás fizetés esetén a a rendszer csatlakozni fog a … Bank bankkártyás fizetési oldalához. Itt adhatók meg a bankkártya adatok. Itt csak a Megrendelő és a Bank áll egymással kapcsolatban, így a megadott banki  adatokat az Eladó nem látja. Sikeres fizetés esetén a … Bnak visszajelzésével válik érvényessé a fizetés. A fizetéshez  Visa, Maestro kártya, Eurocard/Mastercard kártya használható.

    1. IV.5.Megrendelés adatainak ellenőrzése, korrigálása
    2. IV.6.A „megrendelés „ gombra klikkeléssel a megrendelés elindítása.
    3. IV.7.A megrendelés elindításával a Megrendelő tudomásul veszi, hogy közte és az Eladó között fizetési kötelezettséget keletkeztető szerződés jön létre.
    4. IV.8.A megrendelés elküldése  után 5-10 percen belül visszaigazoló email érkezik az Eladótól a megrendelés visszaigazolására. Ennek hiányában az Eladó tekintetében nem igazolható a megrendelés teljesítési kötelezettsége. Így ha a visszaigazoló email megerősítő tartalommal nem érkezik meg a megrendelőhöz a megadott időn belül, mindenképpen  telefonon vegye fel a kapcsolatot az üzlettel (telefonszám: 0613987417).  A megrendelés visszaigazolásában kerül jelzésre, hogy az adott megrendelést a kért paraméterekkel tudja-e teljesíteni az Eladó.  Ezért javasolt a visszaigazoló email gondos elolvasása. Amennyiben az Eladó jelzi, hogy az adott feltételekkel nem tudja a megbízást ellátni, úgy a befizetett összeg visszautalásra kerül az esetleges banki költségek levonásával illetve telefonos egyeztetést követően a megrendelés módosításra kerülhet az új feltételeknek megfelelően a weboldalon. Ez új megrendelésnek számít, de a már átutalt összeg beszámításra kerülhet az új megrendelés  vételárába.
    5. IV.9.A megrendelések feldolgozása munkanapokon érkezési sorrendben történik.
  1. Különleges kiszállítási helyek

Kórház, szálloda, repülőtér, laktanya, temető: csak a pontos adatok megadása esetén tudjuk vállalni a kiszállítást.

  1. Szállítás vis maior esetén. Rendkívüli forgalmi dugók, zavargások, tüntetések miatti útlezárások , szokatlan időjárás, eső, hó, vihar, árvíz, vagy kijárási tilalom miatt elmaradt vagy késett kiszállítás miatt az Eladó nem vállal felelősséget.
  2. Kiszállítás, ha a címzett nincs a címen:
  • megfelelő zárt helyen hagyják a címzett ajtajánál
  • szomszédnak átadás és értesítés a címzettnek
  • címzett felhívása telefonon
  • értesítés a címzett ajtaján, hogy az Eladóval vegye fel a kapcsolatot az átvétellel kapcsolatban
  • munkahely esetén, címzett asztalán, vagy kollégának átadva

Mindenképpen jelezze, hogy melyik megoldást kéri a kiegészítő információk rovatban.

  1. A rendeléstől/vásárlástól való elállás joga

A megrendelő élhet az elállás jogával. Napon belüli szállítással rendelt termék esetén, kompozició esetén a szállítási idő előtt 3 órával lehet lemondani a rendelést, a többi termék esetében a kézbesítés után már nem. Amennyiben a kompozíció elkészült vagy neki kezdtek a készítésének, már nem lehet a lemondás jogával élni.  A szabályos lemondás esetén a kifizetett vételár- a szükséges költségek, banki költség – visszajár az üzlettel történő egyeztetést követően 14 napon belül az eredeti fizetési módnak megfelelően. 

A 45/2014 (II.26) korm rendelet IV fejezetében foglaltak az irányadók a felek eljárására. A Korm rendelet 29§(1) c pontja alapján a kompoziciók olyan terméknek minősülnek, amelyet kifejezetten a fogyasztó  kérésére állítottak elő., így e tekintetben nem illeti meg az elállás joga a fogyasztót a  fentiek szerint. A virág romlandó termék, így annak kézbesítése után nem lehet lemondani a szolgáltatást.

  1. Amennyiben a címzett vagy a Megrendelő az átvételkor vagy attól számított 24 órán belül jelzi, hogy nem elégedett a kiszállított virágkompozícióval, vagy termékkel, vállaljuk, hogy saját költségen kicseréljük 24 órán belül.  A hibás vagy késedelmes, elmaradó teljesítés esetén a z Eladó csak a megrendelés értékének erejéig kötelezhető kártérítésre.
  2. Adatkezelés

A webáruház használata során az Eladó részére adatok csak a megrendelés teljesítéséhez és a jogszabály által előírt adatszolgáltatás teljesítéséhez szükséges mértékben és célból kerülnek átadásra. A fogyasztó a jogszabály keretein belül jogosult adatainak módosítását illetve törlését kérni. Az Eladó GDPR -ral rendelkezik, mely részletesen szabályozza a Megrendelő adatainak védelmét az Eladó által.

  1. A felek közötti vita rendezés módjáról a Megrendelő a webgate.ec.europa.eu/odr  oldalon keresztül tájékozódhat.

Budapest 2020 június

Nagyrétvirág.hu

Great Meadow Kft